Hier zijn we nu!

10 juni 2014 - Sajnsjand, Mongolië

1. Roxanne:
    10 juni 2014
    Het is erg leuk om jullie te volgen via alle reisverhalen! Zowel spanning en leuke dingen, het avontuur is begonnen! We hebben de kaart ontvangen :-) hier nog 7 weken te gaan in het warme en vooral broeierige weer.
    Veel liefs Job en Roxanne
  2. Tom:
    11 juni 2014
    Dhr Kettingsmeer heeft toch een goede journaliste meegenomen. Mw. Mascara (heb je vast niet bij je ivm gewicht) schrijft leuke verhalen. Ik moet elke ochtend kijken of er een update is. Success in de Gobi
  3. Lotte:
    11 juni 2014
    Dat is nog eens leuk om op die manier te tracken!! <3 Ik ken deze website nog niet. Gaaf Sanne, dat je nog zo goed de tijd vind om alles opteschrijven voor de thuisblijvers. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt ;-) .. hihi
  4. Sanne & Michiel:
    13 juni 2014
    Haha bedankt Tom :) en heeel veel succes job en rox, ook met die hitte. Lijkt me nu niet zo fijn.. Cool he lotte? Het zijn twee dingen; dat kaartje hier rechts dat we bijhouden is onderdeel van deze site. De link die je hierboven ziet is met een gps apparaat waarmee we onze locaties plotten. Van eline en v gekregen :))