Back to work!

28 april 2015 - Den Haag, Nederland

Na die zogenaamde 'stille landing' zijn Chiel en ik nu weer een tijdje in Nederland.

Om de overgang van totale vrijheid naar 'terug in het Westerse ritme' zo soepel mogelijk te laten verlopen, was het lekker en effectief om stiekem een beetje 'onder de radar' te blijven. Het hielp ook om niet direct aan het werk te gaan. Wat een luxe dat dat kon!

Zo wenden we langzaam aan het brrrrrrr k-k-k-koude weer hier, de grauwheid van de stad die hier zo eigen is in de winter en aan de gedachte dat deze eerste grote reis van ons samen nu echt op haar eind was.. Gelukkig is de lente nu flink bezig.

Onze vrienden, vriendinnen, familie en kennissen zagen we stuk voor stuk terug. Een uitbundig feest met een grote groep mensen paste niet binnen dat rustig weer wennen en opstarten. Daarnaast was en is het heel fijn juist voor iedereen persoonlijk de tijd te nemen!

En na die enorme dosis vrijheid is het weer tijd voor werk. Chiel is weer bij Quooker aan de slag. En ik ben in april mijn eigen coachpraktijk gestart. Het is zo leuk om daarmee bezig te zijn en het gaat zelfs zonder reclame al heel goed!

Voorlopig stopt deze blog, tot er zich weer een nieuwe reis aandient. We hebben twee concrete ideeën: fietsen van Den Haag naar en door Mongolie en een tocht naar Santiago de Compostella en van daaruit doorrijden naar Portugal en daar dan nog een beetje cruisen. Het zal nog een tijd duren voor het zover is, maar ik zal het jullie t.z.t. laten weten.

Allemaal heel erg bedankt voor het volgen van onze reis! Wat was het leuk om steeds weer jullie reacties te lezen. De aanmoedigingen, vragen, de verhalen over ervaringen die jullie zelf hebben opgedaan: was echt super om te lezen steeds. Alsof jullie er toch ook een beetje bij waren!

Voor wie het leuk vindt: ik blog door over andere thematiek en op een andere site: www.coachingmetsanne.com (website ben ik nog aan het uitbouwen!) Via die site kunnen mensen me vragen mailen over hun persoonlijke ontwikkeling. Daar geef ik dan weer gratis antwoord op in de vorm van een (video)blog. Een manier om een community op te bouwen en zo op een leuke manier mensen bekend te maken met mijn coachpraktijk. Wil je mee blijven lezen? In de rechterkolom van de pagina kun je je e-mailadres invullen. Dan krijg je een mailtje als ik een nieuw artikel heb geplaatst.

Alle goeds voor jullie allen!

Liefs, Chiel & Sanne

1. Leslee:
    28 april 2015
    Haha! Under the radar... Slim! En leuke afsluiter, heb ervan genoten. Welcome back, enjoy life wherever you are!
  2. Ricke:
    29 april 2015
    heb ontzettend genoten van jullie verhalen. Welkom terug & ik ben benieuwd naar jullie volgend avontuur. :)
  3. Sanne & Michiel:
    29 april 2015
    Thanks Leslee en Ricke! Erg leuk dat jullie meegelezen hebben :))
  4. Trees:
    29 april 2015
    Ik heb genoten van jullie verslag en de mooie en leuke ervaringen tijdens de reis. Voor de volgende tour houd ik me aanbevolen!!!!!!!!
    Fijn dat jullie ook weer aan de slag zijn. En nu maar flink sparen:)
  5. Willy Wurzer:
    29 april 2015
    Veel dank voor jullie uitvoerig verslag van deze grote reis. Succes en plezier bij alles wat jullie hier doen. Ik hoop dat jullie nog veel mooie reizen samen kunnen maken.

Willy
  6. Max:
    5 mei 2015
    Heb genoten van jullie verhalen
  7. Helma en Raymond Sleegers:
    12 mei 2015
    Wij hebben genoten van jullie verhalen.
    Inmiddels hebben wij al weer in Zuid Afrika gefietst en zijn er plannen voor Japan. Succes met jullie werkzaamheden.
  8. Sanne & Michiel:
    9 juni 2015
    Dank voor jullie reacties allemaal! En wat leuk Helma en Raymond, hebben jullie een blog van Zuid Afrika? Liefs!