Ready, steady? Cycle!

7 mei 2014 - Den Haag, Nederland

Het grootste kluswerk aan de fietsen is nu geklaard. Het euvel met 'niet kunnen sturen & trappen tegelijk' is vakkundig verholpen: we hebben de cranks ingekort (zie foto's; we hebben wel een uur samen zitten schuren om aan het uiteinde van de crank weer een mooie, gladde en ronde vorm te geven. Super gezellig samen) en Chiel heeft het spatbord dichter naar de band toegebracht en de frame-buis verder uitgeschoven. Drie tricks voor een fijnere tocht! Op de foto kijk ik nog wel wat gespannen, maar dat is omdat het ook even wennen is. ;-)

Onze luchtvaartmaatschappij heeft bevestigd dat deze grote units (mits degelijk verpakt) mee mogen op de vlucht.

En verder wordt het de komende tijd vooral: oefenen! Ook met bagage, waarvan we nog een deel moeten bestellen: tentje, slaapzakken, schoenen, afritsbroeken (!!! Mijn god, waar gaat dat heen... hoeveel dieper kunnen we nog zakken? Oh ja: als we allebei dezelfde kleur zouden nemen. Dat gebeurt dus zeker niet!), pannetjes en bestek en hoofdlampen.

Crank inkortenNieuw gat in de crankTweede proefrit op de seiran

1. Leslee:
    7 mei 2014
    Wat gaaf al die voorbereidingen, klinkt inderdaad super gezellig samen, lekker samen schuren :)
    Succes met oefenen!
  2. Sanne & Michiel:
    7 mei 2014
    Haha ja idd Les ;-) lekker samen schuren, haha!
  3. Lotte:
    8 mei 2014
    Hahaha, nee doe maar niet dezelfde kleuren :-p; "Jut & Jul" is niet de nieuwe look van de zomer, hihi.
    Lekker bezig hoor allemaal, goed dat het gelukt is met de fiets!
  4. Sanne & Michiel:
    8 mei 2014
    Hahaha heeeelp, nee! En Chiel zag gisteren dus dat ik een rode regenjas had geselecteerd. Zegt hij: 'Ik wil dus OOK een rode regenjas... ik bestel ook de rode..' Aaaaaaahhhhh ;-)