Reizen jullie digitaal mee?

13 november 2015 - Den Haag, Nederland

Ha Mascara & Kettingsmeer lezers,

Hoe gaat het met jullie?

Hebben jullie nog gereisd? Hebben jullie nog plannen?

Wij zijn de komende tijd in Den Haag. Het is ook heerlijk om weer thuis te zijn, alle vrienden, familie en bekenden weer te zien en even op één fijne plek te verblijven.

Maar op een gegeven moment pakken we ook weer de fiets voor nieuwe avonturen. Zou leuk zijn als jullie dan hier weer meelezen :) We laten het jullie weten, als er echt concrete plannen zijn.

Inmiddels heb ik een nieuw platform: coachingmetsanne.com

Daarop wil ik lezers inspireren met:

Artikelen over persoonlijke ontwikkeling, rake quotes, mooie foto's, inspirerende boeken en leuke win-acties en wedstrijden. Ook is daar de info te vinden over de coachwandelingen die ik op verzoek organiseer op mooie Haagse natuurspots. De agenda wordt steeds voller, I love it.

Het online platform zal steeds verder uitbreiden. Zo ben ik bijvoorbeeld een online training aan het maken: 'Mediteren kun je leren', en ik wil nog veel meer moois het web op knallen de komende tijd.

Nu word ik ook regelmatig gevraagd om iets te komen vertellen (heeeelp!) over ''doen wat je echt wilt'' en hoe je daar komt. Want dat is wat ik ben gaan doen de afgelopen tijd: dingen die ik écht leuk vind, waar ik voldoening en energie uit haal en van groei. Die voldoening zit onder andere in dat ik iets voor andere mensen kan betekenen. Hoe klein het soms ook is. Voor hun geluk en innerlijke rust. Dat vind ik zó leuk! <3

Het is mijn wens en missie om zoveel mogelijk geïnteresseerden in Nederland te leren nog meer zichzelf te zijn, innerlijke rust te vinden en de dingen te doen die ze écht willen doen, vanuit hun hart.

Als dit je aanspreekt, volg dan vooral mijn website door je e-mailadres daar in te vullen. Je krijgt dan wekelijks een nieuw artikel in je inbox en blijft op de hoogte van de acties en ontwikkelingen.

En als je zelf een gaaf idee hebt dat bijdraagt aan de droom die ik waar wil maken, laat het me vooral weten. Lijkt me heel leuk om samen met jou te kijken of en hoe we je idee handen en voeten kunnen geven.

Tot horens en alle goeds voor jullie allen!

Liefs, Sanne

1. Jasper:
    14 november 2015
    jeeej ik lees jullie nog steeds :)
  2. Thea:
    14 november 2015
    ik blijf graag op de hoogte, dus láát me op de lijst.
    alvast veel plezier en weinig pech
  3. Sanne & Michiel:
    14 november 2015
    Haha leuk Jasper en Thea! We laten jullie op de lijst. Duurt nog wel een tijd hoor Thea voor we weer echt gaan, misschien wel een jaar. Maar we laten het jullie weten!
  4. Trees:
    27 november 2015
    Hahaha, we zijn net terug van een rondreis door Zuid Amerika. Een te gekke reis met veel mooie dingen. Veel indrukken die ik nu ga herbeleven.
    Leuk hoor gaan jullie maar snel!