Niet meer te spotten

30 augustus 2014 - Fuyang, China

Lieve allemaal, helaas is door een of andere stinkdief onze spot gejat. We zijn daardoor niet meer volgbaar via gps. We voegen op de blog hier wel zoveel mogelijk routepunten toe.

1. Trees:
    30 augustus 2014
    Oh, bah, wat moet hij daar nou mee? Jammer hoor.
  2. Gwen:
    30 augustus 2014
    bahbahbah (driewerf bah dus)
  3. Thea:
    30 augustus 2014
    hoe moet ik nu mijn dagen vullen?!
    jeetje, wat jammer
  4. Sanne & Michiel:
    31 augustus 2014
    ;) maar we gaan wel door met verhalen schrijven hoor Thea, om jullie wel een béétje van de straat te houden.. :) dat ze hem meenemen slaat inderdaad nergens op Trees, want ze kunnen er toch niets mee. Maar Chinezen houden van alles wat lichtgeeft, knippert en felle kleuren heeft, dus waarschijnlijk hangt hij nu ergens aan de muur.
  5. Trees:
    31 augustus 2014
    Aan de muur te niksen!!! Jammer, hoor. Ik keek regelmatig.
  6. Max:
    1 september 2014
    Maar betekent dit dat we nu kunnen spotten waar hij hangt? Dan geef ik je het adres wel door.
  7. Sanne & Michiel:
    1 september 2014
    Tja dat is n heel zuur verhaal Max.. In de buurt van die laatste locatie hebben we zelf huiszoekingen gedaan met de politie. Niet gevonden helaas.. Maar heeft ook te maken met t feit dat daar gedn google maps beschikbaar was, dan hadden we met de coordinaten preciezer kunnen zoeken..
  8. Eline:
    5 september 2014
    @Max klopt gedaan gelijk, we hebben volgens mij alles gedaan om de spot terug te vinden, gelijk de locatie getraceerd hulp ingeschakeld etc...maarja in een dicht bevolkt gebied kunnen het dan nog steeds heel veel huizen/plekken zijn waar de spot ligt. En zo een klein apparaatje is makkelijk te verstoppen natuurlijk. Nouja het is niet anders dit soort dingen gebeuren helaas. Maar Chiel en Sanne hebben alles gedaan om het terug te vinden/krijgen en meer kan je niet doen.
    Ik denk maar zo, je had ergere dingen kwijt kunnen raken.