Mascara en kettingsmeer!

27 april 2014

We leven nu een maand voordat Chiel en ik buis en vaderland verlaten voor een woest Aziatisch fietsavontuur van een halfjaar. In het afgelopen jaar heeft die reis alvast de naam 'mascara en kettingsmeer' gekregen. Hoe die naam precies ontstond weten we niet meer. Maar als geliefde van een fervent fietsenmaker weet ik soms niet meer welke van de twee zwarte smeersels nu waar is beland...

Via deze site houden we jullie graag op de hoogte van onze reis-belevenissen.

Chiel & San

1. Eline:
    27 april 2014
    Geweldig ik ga jullie (non-stop) volgen! Veel succes nu met de voorbereiding schatten!
  2. Gwen:
    28 april 2014
    Ohoh wat spannend!! jullie fietsen en wij gaan jullie op de voet volgen...Wat een goed idee om deze blog te starten!
  3. Sanne & Michiel:
    Thanks lieve moeders & Eline! Jullie zijn schatten, keep you posted. Xxx
  4. Trees:
    28 april 2014
    Oh, ik ben reuze benieuwd en ga jullie volgen.
    Ben ook wel een beetje jaloers. :-)
    Succes met al jullie voorbereidingen!
  5. Sanne & Michiel:
    Dank je wel Trees! <3 Leuk dat je ons ook volgt :) Liefs, Sanne
  6. Miriam:
    8 mei 2014
    Wow.... IK vind het in ieder geval al spannend! Fiets graag mee, zij het dan vanachter de computer... leuk.leuk.leuk
    *met liefs*
  7. Jasmijn:
    4 juli 2014
    sjonge, vergeten aan te melden! nou ja liever laat dan nooit. heb iig een lekker en flink stuk leesvoer voor me...